OKAZJA - Mari Elm 327 euroscan 2010 wersja 1.4 obd2




Euroscan 2010 ELM 327 wersja 1.4 OBD2

Najnowsza wersja 1.4 INTERFEJSU ELM327(Euroscan) na port USB sterownik FTDI

Opis Euroscan ELM 327

Gdy nie wiesz co robić gdy pojawiła się lampka "CHECK ENGINE" w Twoim samochodzie, zdecyduj się na zakup tego towaru.
Nie czekaj, gdy system sterujący silnikiem ostrzega Cię o tym, że w silniku wystąpiła awaria i przebieg tej awarii jest zapisany w sterowniku silnika.

Nie wiesz czy to coś poważnego?

dzisiaj już nie trzeba jechać do warsztatu w celu zdiagnozowania auta!

kup interfejs i sam oraz usuń kody usterek!
  1. Jeżeli coś szwankuje to dowiesz sie co to jest i jak to naprawić, albo jak rozmawiać z mechanikiem, aby za dużo nie zapłacić!
  2. Jak sam naprawisz to także przyda Ci sie ten interfejs, bo musisz polikwidować kody usterek zapisane w pamięci sterownika silnika!
  3. Jeśli okaże się że to tylko błąd sporadyczny to starczy go skasować i lampka CHECK ENGINE zgaśnie.
Co jeszcze możesz zrobić jeszcze tym interfejs:
  • czyta i kasuje błedy DTC we wszystkich samochodach z OBD2
  • obsługuje wszystkie protokóły komunikacji łącznie z magistralą CAN
  • wyłącza lampkę CHECK ENGINE
  • czyta/likwiduje kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU
  • czyta/likwiduje kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE się pali)
  • czyta/usuwa kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE wyłączony)
  • czyta/likwiduje zamrożone ramki, które opisują w jakich okolicznościach powstał kod
  • sprawdza kiedy bledły lampki CHECK byty ostatnio kasowane
  • monitoruje właściwości pracy silnika na żywo (LIVE DATA)
  • mierzy mocy silnika (KM) w programie PCMSCAN

Z ELM 327 łatwo i błyskawicznie odkryjesz,co ukryte jest pod maską!!!

W nowej wersji poprawiono komunikację pomiędzy interfejsem a ECU silnika, dodano pamięć, zwiększono szybkość przesyłu danych co przyśpieszyło odczyt w czasie rzeczywistym, dodano, nowe polecenia TA umożliwi to pisanie udoskonalonego oprogramowania do diagnostyki nie tylko ECU silnika. Uniwersalne narządzie do diagnostyki samochodów osobowych i dostawczych dla profesjonalistów i majsterkowiczów. Interfejs wyposażony w multiplekser (automatyczny dobór protokółu).

Interfejs ELM 327 jest kompatybilny z wszystkimi protokółami OBD2:
  • KWP2000 slow init
  • KWP2000 fast init
  • PWM VPWM
  • ISO9141-2
  • CAN 11bit/250kB
  • CAN 11bit/500kB
  • CAN 29bit/250kB
  • CAN 29bit/500kB

Diagnostyka OBD2 jest to diagnostyka elektroniki silnika, w niektórych autach można też diagnozować automatyczną skrzynię biegów. System diagnostyczny EOBD2 wprowadzono w europie od 2000r w samochodach benzynowych od 2004 diesel, samochody amerykańskie wszystkie w dodatku modele europejskie i azjatyckie wprowadzone na rynek amerykański mają system OBD2 od 1996 r, samochody azjatyckie od 2000r. Są wyjątki niektóre wersje europejskie Forda, Opla maja OBD2 od 1996-1998r.

W celu sprawdzenia, czy Państwa auto można zdjagnozować za pomocą tego urządzenia proszę wybrać opowiednią markę z niżej wymienionych. Producent -> model -> rocznik samochodu -> (Zalecane oprogramowanie do interfejsu ELM327) = są podpowiedzi jakie oprogramowanie w języku polskim najlepiej wykorzystać do wybranego modelu samochodu.

kryteria sprzętowe ELM 327
  • Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Windows 7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
  • port USB w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)
  • Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD
  • gniazdo OBD2 w samochodzie
Wyposażenie ELM 327:
  • Interfejs rodzaju ELM327 na port USB
  • Najnowsze sterowniki do Windows 98, 2000, XP, VISTA, Windows 7, Mac OS, PDA i Linux-a
  • Instrukcja ze ZDJECIAMI, która ukazuje krok po kroku jak zainstalować sterowniki. Każdy sobie poradzi!
  • darmowe oprogramowanie w języku polskim
  • Instrukcja ręcznego kasowania inspekcji olejowej z poziomu deski w większości samochodów do roku 2004.
  • Poradnik w którym są opisane podstawy diagnostyki ( kanon OBD1 OBD 2/EOBD 2)

Podobne produkty