OKAZJA - Mari Elm 327 euroscan 2010 wersja 1.4 obd2, kategoria: pozostałe narzędzia

Chwilowy brak produktu




Euroscan 2010 ELM 327 wersja 1.4 OBD2

Najnowsza wersja 1.4 INTERFEJSU ELM327(Euroscan) na port USB sterownik FTDI

Opis Euroscan ELM 327

Gdy nie wiesz co robić gdy pojawiła się lampka "CHECK ENGINE" w Twoim samochodzie, zdecyduj się na zakup tego produktu.
Nie czekaj, gdy system sterujący silnikiem ostrzega Cię o tym, że w silniku wystąpiła awaria i przebieg tej awarii jest zapisany w sterowniku silnika.

Nie wiesz czy to coś poważnego?

Teraz już nie trzeba jechać do warsztatu w celu zdiagnozowania auta!

Kup interfejs i sam sprawdź oraz usuń kody usterek!
  1. Jeżeli coś szwankuje to dowiesz sie co to jest i jak to naprawić, albo jak rozmawiać z mechanikiem, żeby za dużo nie zapłacić!
  2. Jak sam naprawisz to też przyda Ci sie ten interfejs, bo musisz usunąć kody usterek zapisane w pamięci sterownika silnika!
  3. Jeśli okaże się że to tylko błąd sporadyczny to wystarczy go skasować i lampka CHECK ENGINE zgaśnie.
Co jeszcze możesz zrobić jeszcze tym interfejs:
  • czyta i kasuje błedy DTC we wszystkich samochodach z OBD2
  • obsługuje wszystkie protokóły komunikacji łącznie z magistralą CAN
  • wyłącza lampkę CHECK ENGINE
  • czyta/usuwa kody błędów i podaje ich znaczenie PO POLSKU
  • czyta/usuwa kody błędów zarejestrowanych (CHECK ENGINE się pali)
  • czyta/usuwa kody błędów oczekujących (CHECK ENGINE wyłączony)
  • czyta/usuwa zamrożone ramki, które opisują w jakich okolicznościach powstał kod
  • sprawdza kiedy bledły lampki CHECK byty ostatnio kasowane
  • monitoruje parametry pracy silnika na żywo (LIVE DATA)
  • mierzy mocy silnika (KM) w programie PCMSCAN

Z ELM 327 łatwo i szybko odkryjesz,co ukryte jest pod maską !!!

W nowej wersji poprawiono komunikację między interfejsem a ECU silnika, dodano pamięć, zwiększono prędkość przesyłu danych co przyśpieszyło odczyt w czasie rzeczywistym, dodano, nowe polecenia TA umożliwi to pisanie lepszego oprogramowania do diagnostyki nie tylko ECU silnika. Uniwersalne narządzie do diagnostyki samochodów osobowych i dostawczych dla profesjonalistów i majsterkowiczów. Interfejs wyposażony w multiplekser (automatyczny wybór protokółu).

Interfejs ELM 327 jest kompatybilny z wszystkimi protokółami OBD2:
  • KWP2000 slow init
  • KWP2000 fast init
  • PWM VPWM
  • ISO9141-2
  • CAN 11bit/250kB
  • CAN 11bit/500kB
  • CAN 29bit/250kB
  • CAN 29bit/500kB

Diagnostyka OBD2 jest to diagnostyka elektroniki silnika, w niektórych autach można również diagnozować automatyczną skrzynię biegów. System diagnostyczny EOBD2 wprowadzono w europie od 2000r w samochodach benzynowych od 2004 diesel, samochody amerykańskie wszystkie również modele europejskie i azjatyckie wprowadzone na rynek amerykański posiadają system OBD2 od 1996 r , samochody azjatyckie od 2000r. Są wyjątki niektóre wersje europejskie Forda, Opla maja OBD2 od 1996-1998r.

W celu sprawdzenia, czy Państwa auto można zdjagnozować przy pomocy tego urządzenia proszę wybrać opowiednią markę z niżej wymienionych. MARKA -> model -> rocznik samochodu -> (Zalecane oprogramowanie do interfejsu ELM327) = są podpowiedzi jakie oprogramowanie w języku polskim najlepiej zastosować do wybranego modelu samochodu.

Wymagania sprzętowe ELM 327
  • Windows 95, 98, Me, 2000, XP, Vista, Windows 7, Mac OS, Linux, Windows CE, Windows Mobile, PocketPC 2003
  • port USB w komputerze, laptopie, Pocket-PC (PDA)
  • Auto zgodne ze specyfikacja OBD2/EOBD
  • gniazdo OBD2 w samochodzie
Wyposażenie ELM 327:
  • Interfejs typu ELM327 na port USB
  • Najnowsze sterowniki do Windows 98, 2000, XP, VISTA, Windows 7, Mac OS, PDA i Linux-a
  • Instrukcja ze ZDJECIAMI, która pokazuje krok po kroku jak zainstalować sterowniki. Każdy sobie poradzi!
  • Darmowe oprogramowanie w języku polskim
  • Instrukcja ręcznego kasowania inspekcji olejowej z poziomu deski w większości samochodów do roku 2004.
  • Poradnik w którym są opisane podstawy diagnostyki ( standard OBD1 OBD 2/EOBD 2)

Najpopularniejsze produkty